تنهاترین تنها از مجید خراطها
......گیتاریست.....
LOVE IS LIKE WAR EASY TO START AND DIFFICULT TO END

.....................GM................
هرشب وقتي تنها ميشم حس ميکنم پيش مني


DM.....................GM................
دوباره گريه م ميگيره انگار تو اغوش مني


DM.....................GM................
روم نميشه نگات کنم وقتي که اشک تو چشمامه


DM.....................GM................
با اينکه نيستي پيش من انگار دستات تو دستامه


GM.............CM...........G...DM
بارون ميباره و تو رو دوباره پيشم ميبينم


GM...................CM.............G..DM
اشک تو چشام حلقه ميشه دوباره تنها ميشينم


GM................CM...........G...DM
قول بده وقتي تنها ميشم بازم بياي کنار من


GM..............CM...........G...DM
شباي جمعه که مياد بياي سر مزار من


DM.....................GM................
دوباره باز ياد تو شد زمزمه نبودنم


DM.....................GM................
ببين که عاقبت چي شد قصه با تو بودنم


DM..................GM................
خاک سر مزار من نشوني از نبودنت


DM...................GM................
دستاي نامردم شهر چرا ازم ربودنت


GM.............CM...........G...DM
بارون ميباره و تو رو دوباره پيشم ميبينم


GM...................CM.............G..DM
اشک تو چشام حلقه ميشه دوباره تنها ميشينم


GM................CM...........G...DM
قول بده وقتي تنها ميشم بازم بياي کنار من


GM..............CM...........G...DM
شباي جمعه که مياد بياي سر مزار من


DM..................GM.................
به زير خاکم و هنوز نرفتي از خيال من


DM.........................GM.................
غصه نخور ، سياه نپوش ، گريه نکن براي من


DM..............GM.................
ديگه فقط ارزومه بارون بباره رو تنم


DM....................GM.................
دوباره لحظه ها سپرد منو به باد رفتنم


GM.............CM...........G...DM
بارون ميباره و تو رو دوباره پيشم ميبينم


GM...................CM.............G..DM
اشک تو چشام حلقه ميشه دوباره تنها ميشينم


GM.............CM...........G...DM
ديگه فقط ارزومه بارون بباره رو تنم

 

 

 

 


GM.............CM...........G...DM
رو سنگ قبرم بنويس تنها ترين تنها منم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 11 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط .
آخرین مطالب
v

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 326
بازدید کل : 27315
تعداد مطالب : 108
تعداد نظرات : 102
تعداد آنلاین : 1




Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت